Časté dotazy
Nejsme plátci DPH!
Doprava zdarma na žaluzie a rolety?
Doprava je pro všechny naše zákazníky a na všechny zakázky se stíněním po České republice ZDARMA.
Co znamenají CELOSTÍNÍCÍ žaluzie?
Celostínící žaluzie je typ horizontálních žaluzií, které se vyznačují lepší schopností stínění. Tato schopnost je zajištěna asymetrickým umístěním otvorů na lamele, kterými prochází textilní matná páska a vodící struny. Při naklonění lamel zůstávají otvory zcela ukryty a žaluzie působí celistvým dojmem bez jakýchkoliv otvorů.
Kde se vyrábějí všechny výrobky?
Všechny produkty jsou vyrobeny v České republice a to u nějvětších výrobců a expertů na stínění. V Opavě je to firma Isotra.
Šroubky potřebné k montáži jsou přibaleny?
Ano, montážní materiál je standardně přidán k žaluziím, střešní roletě a střešní žaluzii které se montují vždy do plastových či dřevěných křídel oken.
Materiál není součástí balení pouze u látkových rolet, jelikož se montují do různých materiálů (ytong, cihla, dřevo, sádrokarton, ...).
Jak dlouhý je termín dodání?
Termín dodání od objednání se pohybude kolem 1-2 týdnú. V hlavní sezoně a létě je termín delší. Dodací doba je cca 14 pracovních dnů od objednání. Je to dáno tím, že zboží se vyrábí na míru a tedy není skladem jako v jiných eshopech. Z pravidla je to však již mnohem dříve. Záleží na druhu výrobku a postupné výrobě.
Od objednání zboží Vás budeme informovat o průběhu výroby a pošleme i termín kdy Vám bude zakázka dovezena přepravní službou.
Jaké jsou možnosti platby?
Převodem na účet - číslo účtu: 2801014794/2010 vedený u Fio banky.
Variabilním symbolem je číslo objednávky!
Jakmile obdržíme Vaši platbu, zboží bude zadáno do výroby a po vyrobení odesláno na dodací adresu. Přepravce vás bude kontaktovat telefonicky nebo pomocí SMS.
Co mám dělat, když je zboží poškozené nebo rozbité?
Tato skutečnost se stává jen velmi zřídka. Vlivem špatného zabalení zboží nebo špatné dopravy se to však stát může.
Když si této skutečnosti všimnete ještě před převzetím zásilky. Tak na tuto skutečnost upozorněte řidiče a sepište s ním reklamační protokol, zboží vůbec nepřevezměte!
Řidič má povinnost, zboží předat odesílateli.
V každém případě si vše vždy nafoťte! Pomůže nám to v řešení Vaší reklamace.